مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

542
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

631
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر توسعه داد و ستد های الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان و قصد خرید مجدد

صفحات

 صفحه شروع 71 | صفحه پایان 90

چکیده

 در عصر جدید که خرید و فروش کالا و خدمات از طریق اینترنت رونق فراوان یافته است, عوامل متفاوتی می تواند بر تصمیم گیری مشتریان در انتخاب شیوه خرید موثر باشد. پس از خرید مشتری از یک فروشگاه, آن فروشگاه باید در راستای وفادار کردن مشتری اقداماتی انجام دهد به گونه ای که موجب قصد خرید مجدد او از فروشگاه شود. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک و بهبود الکترونیک بر وفادار کردن مشتریان فروشگاه های الکترونیک و قصد خرید مجدد آن ها از همان فروشگاه الکترونیک است. جامعه آماری پژوهش, مشتریان چند فروشگاه اینترنتی منتخب هستند که نمونه ای تصادفی از میان آن ها انتخاب شده است. نتایج به دست آمده حاکی از آن است که امنیت اطلاعات و کارایی وب سایت بر کیفیت خدمات الکترونیک تأثیر گذار است. همچنین مسئولیت پذیری, جبران خسارت و ارتباطات بر بهبود الکترونیک تأثیرگذار است. کیفیت خدمات الکترونیک و بهبود الکترونیک نیز به نوبه خود بر وفاداری مشتریان در خرید آنلاین و قصد خدید مجدد الکترونیک آن ها تاثیر گذارند و وفاداری نیز بر قصد خرید مجدد آنلاین تأثیر معناداری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدشفیعی، مجید، و احقربازرگان، نگین. (1397). تاثیر توسعه داد و ستد های الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان و قصد خرید مجدد. کاوش های مدیریت بازرگانی، 10(20 )، 71-90. SID. https://sid.ir/paper/382448/fa

    Vancouver: کپی

    محمدشفیعی مجید، احقربازرگان نگین. تاثیر توسعه داد و ستد های الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان و قصد خرید مجدد. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(20 ):71-90. Available from: https://sid.ir/paper/382448/fa

    IEEE: کپی

    مجید محمدشفیعی، و نگین احقربازرگان، “تاثیر توسعه داد و ستد های الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان و قصد خرید مجدد،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 20 ، pp. 71–90، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/382448/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button