APA:
کپیاکبری، محسن، ابراهیم پور ازبری، مصطفی، و درجانی، عباس. (1398). تاثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرف کننده. کاوش های مدیریت بازرگانی، 11(21 )، 1-23. SID. https://sid.ir/paper/382582/fa
Vancouver:
کپیاکبری محسن، ابراهیم پور ازبری مصطفی، درجانی عباس. تاثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرف کننده. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1398؛11(21 ):1-23. Available from: https://sid.ir/paper/382582/fa
IEEE:
کپیمحسن اکبری، مصطفی ابراهیم پور ازبری، و عباس درجانی، “تاثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرف کننده،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 11، no. 21 ، pp. 1–23، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/382582/fa