APA:
کپیموسوی، سیدنجم الدین، وحدتی، حجت، و جعفری، سلیمان. (1397). بررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابت پذیری در نظام بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خرم آباد). کاوش های مدیریت بازرگانی، 10(19 )، 253-276. SID. https://sid.ir/paper/382589/fa
Vancouver:
کپیموسوی سیدنجم الدین، وحدتی حجت، جعفری سلیمان. بررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابت پذیری در نظام بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خرم آباد). کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(19 ):253-276. Available from: https://sid.ir/paper/382589/fa
IEEE:
کپیسیدنجم الدین موسوی، حجت وحدتی، و سلیمان جعفری، “بررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابت پذیری در نظام بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خرم آباد)،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 19 ، pp. 253–276، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/382589/fa