APA:
کپیرشادت نیا، پریسا، عسگرنژادنوری، باقر، حاضری، هاتف، و زارعی، قاسم. (1399). نقش شخصیت تلویزیونی مصرف کنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونه پژوهی: شهر اردبیل). مدیریت بازرگانی، 12(2 )، 502-519. SID. https://sid.ir/paper/382694/fa
Vancouver:
کپیرشادت نیا پریسا، عسگرنژادنوری باقر، حاضری هاتف، زارعی قاسم. نقش شخصیت تلویزیونی مصرف کنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونه پژوهی: شهر اردبیل). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1399؛12(2 ):502-519. Available from: https://sid.ir/paper/382694/fa
IEEE:
کپیپریسا رشادت نیا، باقر عسگرنژادنوری، هاتف حاضری، و قاسم زارعی، “نقش شخصیت تلویزیونی مصرف کنندگان و تعامل با مخاطبان در رفتار خرید تلویزیونی (نمونه پژوهی: شهر اردبیل)،” مدیریت بازرگانی، vol. 12، no. 2 ، pp. 502–519، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/382694/fa