APA:
کپیحسینی، میرزاحسن، و قادری، سمیه. (1389). مدل عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 9(3 (پیاپی 36))، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/382786/fa
Vancouver:
کپیحسینی میرزاحسن، قادری سمیه. مدل عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1389؛9(3 (پیاپی 36)):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/382786/fa
IEEE:
کپیمیرزاحسن حسینی، و سمیه قادری، “مدل عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکی،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 9، no. 3 (پیاپی 36)، pp. 0–0، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/382786/fa