APA:
کپیمیرزایی، محمد، نظری، رسول، و تابش، سعید. (1398). مدل ارتقاء جایگاه استراتژیک برند باشگاه سپاهان ازطریق روشMAXQ DA. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 7(27 )، 33-46. SID. https://sid.ir/paper/382971/fa
Vancouver:
کپیمیرزایی محمد، نظری رسول، تابش سعید. مدل ارتقاء جایگاه استراتژیک برند باشگاه سپاهان ازطریق روشMAXQ DA. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1398؛7(27 ):33-46. Available from: https://sid.ir/paper/382971/fa
IEEE:
کپیمحمد میرزایی، رسول نظری، و سعید تابش، “مدل ارتقاء جایگاه استراتژیک برند باشگاه سپاهان ازطریق روشMAXQ DA،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 7، no. 27 ، pp. 33–46، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/382971/fa