مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

612
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

706
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدل ارتقاء جایگاه استراتژیک برند باشگاه سپاهان ازطریق روشMAXQ DA

صفحات

 صفحه شروع 33 | صفحه پایان 46

چکیده

 هدف پژوهش حاضر, ارایه یک مدل کاربردی درباره ارتقاء جایگاه استراتژیک برند باشگاه سپاهان ازطریق روشMAXQDA است که از طریق طرح نظریه داده بنیاد صورت گرفت. شرکت کنندگان شامل 14نفر از متخصصین بازاریابی و اساتید دانشگاه در مدیریت ورزشی و مدیران حال حاضر و سابق باشگاه سپاهان که به صورت ترکیبی از روش نمونه گیری نظری وگلوله برفی جهت مصاحبه عمیق نیمه ساختارمند انتخاب و مصاحبه ها تا زمان رسیدن به اشباع نظری ادامه پیدا کرد. تجزیه و تحلیل داده ها از کدگذاری باز, محوری و انتخابی توسط نرم افزار11 MAXQDA استفاده گردید. این نرم افزارجهت تجزیه وتحلیل داده های کیفی در تحقیقات کیفی استفاده می شود. نتایج نشان می دهدکه تعداد 481 کد مفهومی با تعداد127مولفه درقالب ابعاد6 گانه شامل: عوامل علی (3), عوامل زمینه ای (2), مقوله محوری (5), راهبردها (6), شرایط مداخله گر (2), پیامدها (3) استخراج گردید. یکپارچه سازی مقوله ها بر مبنای روابط موجود بین آنها حول محور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند باشگاه سپاهان, شکل دهنده مدل پارادایمی است که الگوی افزایش ارزش ویژه برند را منجر می شود. راهبردهایی نظیر نهادینه سازی مدیریت استراتژیک باشگاه سپاهان, برنامه های استراتژیک مجتمع فولاد و وزارت صنایع به عنوان اسناد بالادستی, جذب منابع مالی, پیامدهایی همچون درآمد پایدار و ایجاد ارزش ویژه برند باشگاه سپاهان را در پی دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میرزایی، محمد، نظری، رسول، و تابش، سعید. (1398). مدل ارتقاء جایگاه استراتژیک برند باشگاه سپاهان ازطریق روشMAXQ DA. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 7(27 )، 33-46. SID. https://sid.ir/paper/382971/fa

    Vancouver: کپی

    میرزایی محمد، نظری رسول، تابش سعید. مدل ارتقاء جایگاه استراتژیک برند باشگاه سپاهان ازطریق روشMAXQ DA. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1398؛7(27 ):33-46. Available from: https://sid.ir/paper/382971/fa

    IEEE: کپی

    محمد میرزایی، رسول نظری، و سعید تابش، “مدل ارتقاء جایگاه استراتژیک برند باشگاه سپاهان ازطریق روشMAXQ DA،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 7، no. 27 ، pp. 33–46، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/382971/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button