APA:
کپیفریدونی، مسعود، و کلاته سیفری، معصومه. (1398). ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان. مدیریت و توسعه ورزش، 8(2 (پیاپی18) )، 191-204. SID. https://sid.ir/paper/382978/fa
Vancouver:
کپیفریدونی مسعود، کلاته سیفری معصومه. ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان. مدیریت و توسعه ورزش[Internet]. 1398؛8(2 (پیاپی18) ):191-204. Available from: https://sid.ir/paper/382978/fa
IEEE:
کپیمسعود فریدونی، و معصومه کلاته سیفری، “ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان،” مدیریت و توسعه ورزش، vol. 8، no. 2 (پیاپی18) ، pp. 191–204، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/382978/fa