مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

540
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

660
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش تعدیل گری پویایی بازار بررابطه قابلیت های بازاریابی و عملکرد بازار

صفحات

 صفحه شروع 354 | صفحه پایان 378

چکیده

 امروزه شرکت ها در محیطی پویا و غیرقابل پیش بینی برای دستیابی به مزیت رقابتی و عملکرد برتر با چالش های روبرو هستند؛ شرکت ها با استفاده از قابلیت های بازاریابی خود می توانند به عملکرد برتر دست یابند. در این پژوهش با استفاده از نرم افزار SmartPLSروابط سازه قابلیت های بازاریابی و عملکرد بازار با توجه به نقش تعدیل گری پویایی بازار در بین شرکت های تولیدی فعال در بورس مورد بررسی قرار گرفت. سازه های منعکس کننده قابلیت های بازاریابی؛ سازه های ارتباطات, توسعه محصول, قیمت, ترفیع و فروش, برنامه ریزی و اجرا می باشند و برای عملکرد از داده های موجود در تراز نامه شرکت ها استفاده شد. یافته ها نشان داد که رابطه سازه قابلیت های بازاریابی و عملکرد مثبت و معنادار است و هر چه محیط بازار پویاتر باشد رابطه قابلیت های بازاریابی و عملکرد قوی تر است. همچنین در بین سازه های منعکس کننده قابلیت های بازاریابی رابطه تمامی سازه به جز توسعه محصول معنادار است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نکوئی زاده، مریم، و گل محمدی، عماد. (1397). نقش تعدیل گری پویایی بازار بررابطه قابلیت های بازاریابی و عملکرد بازار. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 12(2 (پیاپی 24) )، 354-378. SID. https://sid.ir/paper/383040/fa

    Vancouver: کپی

    نکوئی زاده مریم، گل محمدی عماد. نقش تعدیل گری پویایی بازار بررابطه قابلیت های بازاریابی و عملکرد بازار. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)[Internet]. 1397؛12(2 (پیاپی 24) ):354-378. Available from: https://sid.ir/paper/383040/fa

    IEEE: کپی

    مریم نکوئی زاده، و عماد گل محمدی، “نقش تعدیل گری پویایی بازار بررابطه قابلیت های بازاریابی و عملکرد بازار،” اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، vol. 12، no. 2 (پیاپی 24) ، pp. 354–378، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383040/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button