APA:
کپیصالحی، صادق، بهاری، جعفر، و محمدی، سمیرا. (1399). تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 15(50 )، 61-95. SID. https://sid.ir/paper/383197/fa
Vancouver:
کپیصالحی صادق، بهاری جعفر، محمدی سمیرا. تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1399؛15(50 ):61-95. Available from: https://sid.ir/paper/383197/fa
IEEE:
کپیصادق صالحی، جعفر بهاری، و سمیرا محمدی، “تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 15، no. 50 ، pp. 61–95، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383197/fa