مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

535
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,062
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری

صفحات

 صفحه شروع 61 | صفحه پایان 95

چکیده

 تحقیق حاضر با هدف تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری انجام شده است. افراد مورد مطالعه با استفاده از روش نمونه گیری غیر تصادفی و از بین مشتریان رستوران های زنجیره ای اکبر جوجه در سه شهر گرگان, ساری و تهران انتخاب شدند. این تحقیق, از نظر هدف, کاربردی و از نظر روش گردآوری داده ها, توصیفی و از نوع پیمایشی بوده که ابزار جمع اوری اطلاعات آن, پرسشنامه بوده است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات, از روش معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار Smart pls استفاده شده است. نتایج به دست آمده حاکی از آن است که کیفیت رابطه با مشتری و هر یک از ابعاد آن تأثیر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتریان دارند. علاوه بر این, نتایج تحقیق نشان داد که در مقایسه با سایر متغیرها, متغیر رضایت مشتری, بیشترین تاثیر را بر وفاداری مشتریان بیشتر داشته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صالحی، صادق، بهاری، جعفر، و محمدی، سمیرا. (1399). تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 15(50 )، 61-95. SID. https://sid.ir/paper/383197/fa

    Vancouver: کپی

    صالحی صادق، بهاری جعفر، محمدی سمیرا. تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1399؛15(50 ):61-95. Available from: https://sid.ir/paper/383197/fa

    IEEE: کپی

    صادق صالحی، جعفر بهاری، و سمیرا محمدی، “تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 15، no. 50 ، pp. 61–95، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383197/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button