APA:
کپیالماسی، سمانه، زمانی دادانه، کیوان، عیدی، حسین، و گارسیافرناندز، جرونیمو. (1399). نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ). مطالعات بازاریابی ورزشی، 1(3 )، 155-190. SID. https://sid.ir/paper/383339/fa
Vancouver:
کپیالماسی سمانه، زمانی دادانه کیوان، عیدی حسین، گارسیافرناندز جرونیمو. نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ). مطالعات بازاریابی ورزشی[Internet]. 1399؛1(3 ):155-190. Available from: https://sid.ir/paper/383339/fa
IEEE:
کپیسمانه الماسی، کیوان زمانی دادانه، حسین عیدی، و جرونیمو گارسیافرناندز، “نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ)،” مطالعات بازاریابی ورزشی، vol. 1، no. 3 ، pp. 155–190، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383339/fa