APA:
کپیسبکرو، مهدی، باقری قره بلاغ، هوشمند، و غلامی، محمدرضا. (1397). عوامل مؤثر بر ناهمسانی شناختی پس از خرید و قصد خرید مجدد مصرف کنندگان. کاوش های مدیریت بازرگانی، 10(20 )، 215-242. SID. https://sid.ir/paper/383352/fa
Vancouver:
کپیسبکرو مهدی، باقری قره بلاغ هوشمند، غلامی محمدرضا. عوامل مؤثر بر ناهمسانی شناختی پس از خرید و قصد خرید مجدد مصرف کنندگان. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(20 ):215-242. Available from: https://sid.ir/paper/383352/fa
IEEE:
کپیمهدی سبکرو، هوشمند باقری قره بلاغ، و محمدرضا غلامی، “عوامل مؤثر بر ناهمسانی شناختی پس از خرید و قصد خرید مجدد مصرف کنندگان،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 20 ، pp. 215–242، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383352/fa