APA:
کپیقبادی لموکی، تحفه، دهدشتی شاهرخ، زهره، و صالح اردستانی، عباس. (1397). بررسی تاثیر گسست روانی مصرف کننده بر ترجیح محصولات نوستالژیک. کاوش های مدیریت بازرگانی، 10(20 )، 243-262. SID. https://sid.ir/paper/383353/fa
Vancouver:
کپیقبادی لموکی تحفه، دهدشتی شاهرخ زهره، صالح اردستانی عباس. بررسی تاثیر گسست روانی مصرف کننده بر ترجیح محصولات نوستالژیک. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(20 ):243-262. Available from: https://sid.ir/paper/383353/fa
IEEE:
کپیتحفه قبادی لموکی، زهره دهدشتی شاهرخ، و عباس صالح اردستانی، “بررسی تاثیر گسست روانی مصرف کننده بر ترجیح محصولات نوستالژیک،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 20 ، pp. 243–262، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383353/fa