APA:
کپیقائمی، محمدحسین، و صابر، امیر. (1398). تاثیر غیرخطی رقابت در بازار محصول و سودآوری بر نسبت بدهی ها, با درنظرگرفتن مجموع فضای کسب وکار ایران در اندازه گیری رقابت. پژوهش های تجربی حسابداری، 8(32 )، 195-217. SID. https://sid.ir/paper/383662/fa
Vancouver:
کپیقائمی محمدحسین، صابر امیر. تاثیر غیرخطی رقابت در بازار محصول و سودآوری بر نسبت بدهی ها, با درنظرگرفتن مجموع فضای کسب وکار ایران در اندازه گیری رقابت. پژوهش های تجربی حسابداری[Internet]. 1398؛8(32 ):195-217. Available from: https://sid.ir/paper/383662/fa
IEEE:
کپیمحمدحسین قائمی، و امیر صابر، “تاثیر غیرخطی رقابت در بازار محصول و سودآوری بر نسبت بدهی ها, با درنظرگرفتن مجموع فضای کسب وکار ایران در اندازه گیری رقابت،” پژوهش های تجربی حسابداری، vol. 8، no. 32 ، pp. 195–217، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383662/fa