مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

437
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

540
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطه مند در مدیریت هواداران

صفحات

 صفحه شروع 192 | صفحه پایان 201

چکیده

 هدف: شناسایی موانع بازاریابی رابطه مند منجر به سهولت در رسیدن به هدف اصلی بازاریابی رابطه مند خواهد شد, به منظور شناسایی این موانع پژوهشگران به دنبال ابزار معتبر و پایا هستند. از این رو در مطالعه حاضر به تعیین روایی و پایایی پرسشنامه محقق ساخته موانع بازاریابی رابطه مند در مدیریت هواداران پرداخته شد. روش شناسی: بدین منظور ابتدا روایی محتوایی و صوری آن با استفاده از گروه صاحب نظران تأیید شد. به منظور تعیین پایایی ابزار از روش آلفای کرونباخ استفاده گردید که مطالعه مقدماتی بر روی 41 نفر انجام شد و ضریب حاصله آلفای کرونباخ رقم702/. =α بدست آمد. . همچنین برای سنجش روایی سازه ابزار, 141 پرسشنامه جمع آوری شد. از تکنیک تحلیل عاملی تأییدی برای آزمون روایی سازه استفاده شد. یافته ها: خروجی های لیزرل نشان داد معرف های انتخاب شده برای سنجش مؤلفه های بازاریابی رابطه مند از روایی لازم برخوردار است و به خوبی می تواند بازاریابی رابطه مند را بسنجد. نتیجه گیری: با توجه به این نتایج می توان گفت که مقیاس انطباق یافته موانع بازاریابی رابطه مند می تواند به عنوان مقیاس پایا و معتبر در مدیریت هواداران به کار رود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اسدزاده، عاطفه، الهی، علیرضا، و اکبری یزدی، حسین. (1397). تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطه مند در مدیریت هواداران. مدیریت و توسعه ورزش، 7(1 (پیاپی 13) )، 192-201. SID. https://sid.ir/paper/383695/fa

    Vancouver: کپی

    اسدزاده عاطفه، الهی علیرضا، اکبری یزدی حسین. تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطه مند در مدیریت هواداران. مدیریت و توسعه ورزش[Internet]. 1397؛7(1 (پیاپی 13) ):192-201. Available from: https://sid.ir/paper/383695/fa

    IEEE: کپی

    عاطفه اسدزاده، علیرضا الهی، و حسین اکبری یزدی، “تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطه مند در مدیریت هواداران،” مدیریت و توسعه ورزش، vol. 7، no. 1 (پیاپی 13) ، pp. 192–201، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383695/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا