مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

800
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

751
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی درآمدزایی باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران

صفحات

 صفحه شروع 41 | صفحه پایان 54

چکیده

 هدف: هدف تحقیق حاضر, طراحی الگوی درآمدزایی باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران بود. روش شناسی: روش تحقیق حاضر, آمیخته اکتشافی بود. جامعه ی آماری تحقیق حاضر در مطالعه کمی و کیفی شامل کلیه نخبگان آگاه در صنعت فوتبال بود. در بخش کیفی از نمونه گیری هدفمند طبقه ای و در بخش کمی از نمونه گیری هدفمند استفاده شد. ابزار مورد استفاده برای جمع آوری اطلاعات در بخش کمی, شامل پرسشنامه محقق ساخته بود. به منظور تجزیه و تحلیل داده های تحقیق حاضر از روش های تحلیل محتوا در جهت بررسی مصاحبه ها و از روش معادلات ساختاری در جهت بررسی مدل تحقیق استفاده شد. کلیه روند تجزیه و تحلیل داده های تحقیق حاضر در غالب نرم افزار SPSS نسخه 22 و نرم افزار PLS انجام گردید. یافته ها: نتایج تحقیق نشان داد فعالیت تجاری, هواداران, رسانه, تبلیغات, درآمد روز مسابقه, سایر و حامیان مالی به ترتیب با ضرایب تاثیر: 352/0, 189/0, 178/0, 169/0, 146/0, 138/0 و 137/0 می تواند مهم ترین منبع درآمدزایی باشگاه های فوتبال کشور باشد. نتیجه گیری: باشگاه ها می توانند با بهره گیری از شیوه های نوین بازاریابی و منابع مختلف درآمدزایی نظیر: فعالیت های تجاری, هواداران, حق پخش رسانه ای, تبلیغات, درآمد روز مسابقه, حامیان مالی و سایر منابع, به منظور تامین نیازهای مالی, توسعه باشگاه و جهت حضور قدرتمند در عرصه های داخلی و بین المللی, استفاده کنند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سلطانی، مصطفی، کارگر، غلامعلی، کشکر، سارا، و غفوری، فرزاد. (1397). طراحی الگوی درآمدزایی باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران. مدیریت و توسعه ورزش، 7(4 (پیاپی 16) )، 41-54. SID. https://sid.ir/paper/383712/fa

    Vancouver: کپی

    سلطانی مصطفی، کارگر غلامعلی، کشکر سارا، غفوری فرزاد. طراحی الگوی درآمدزایی باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران. مدیریت و توسعه ورزش[Internet]. 1397؛7(4 (پیاپی 16) ):41-54. Available from: https://sid.ir/paper/383712/fa

    IEEE: کپی

    مصطفی سلطانی، غلامعلی کارگر، سارا کشکر، و فرزاد غفوری، “طراحی الگوی درآمدزایی باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران،” مدیریت و توسعه ورزش، vol. 7، no. 4 (پیاپی 16) ، pp. 41–54، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383712/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button