APA:
کپیقنبری، ابوالفضل، و احمدیان، فرشته. (1397). بررسی عوامل مؤثر در معرفی بازار تبریز به عنوان برند گردشگری. گردشگری شهری، 5(3 )، 1-16. SID. https://sid.ir/paper/383759/fa
Vancouver:
کپیقنبری ابوالفضل، احمدیان فرشته. بررسی عوامل مؤثر در معرفی بازار تبریز به عنوان برند گردشگری. گردشگری شهری[Internet]. 1397؛5(3 ):1-16. Available from: https://sid.ir/paper/383759/fa
IEEE:
کپیابوالفضل قنبری، و فرشته احمدیان، “بررسی عوامل مؤثر در معرفی بازار تبریز به عنوان برند گردشگری،” گردشگری شهری، vol. 5، no. 3 ، pp. 1–16، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383759/fa