APA:
کپیمحمدیان، محمود، نعمت پور، محمد، قربانی، سعید، و سیدی، پیمان. (1398). شخصیت برند مقصدگردشگری تهران و اعتماد به مقصد گردشگری: با نقش میانجی همخوانی خودپنداره گردشگر. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 14(47 )، 65-96. SID. https://sid.ir/paper/384193/fa
Vancouver:
کپیمحمدیان محمود، نعمت پور محمد، قربانی سعید، سیدی پیمان. شخصیت برند مقصدگردشگری تهران و اعتماد به مقصد گردشگری: با نقش میانجی همخوانی خودپنداره گردشگر. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1398؛14(47 ):65-96. Available from: https://sid.ir/paper/384193/fa
IEEE:
کپیمحمود محمدیان، محمد نعمت پور، سعید قربانی، و پیمان سیدی، “شخصیت برند مقصدگردشگری تهران و اعتماد به مقصد گردشگری: با نقش میانجی همخوانی خودپنداره گردشگر،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 14، no. 47 ، pp. 65–96، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/384193/fa