APA:
کپیعاشوری، محمد، و جلیل آبکنار، سیده سمیه. (1399). تاثیر آموزش شناختی مبتنی بر حافظه بر توانایی شناختی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان ناشنوا. تازه های علوم شناختی، 22(3 )، 114-122. SID. https://sid.ir/paper/384442/fa
Vancouver:
کپیعاشوری محمد، جلیل آبکنار سیده سمیه. تاثیر آموزش شناختی مبتنی بر حافظه بر توانایی شناختی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان ناشنوا. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1399؛22(3 ):114-122. Available from: https://sid.ir/paper/384442/fa
IEEE:
کپیمحمد عاشوری، و سیده سمیه جلیل آبکنار، “تاثیر آموزش شناختی مبتنی بر حافظه بر توانایی شناختی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان ناشنوا،” تازه های علوم شناختی، vol. 22، no. 3 ، pp. 114–122، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/384442/fa