مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,765
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,011
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

5

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند کفش ورزشی در میان گروه سنی جوانان

صفحات

 صفحه شروع 73 | صفحه پایان 96

چکیده

 یکی از قابلیت ها یا شایستگی های لازم برای موفقیت در عرصه های رقابت, برخورداری از دانش و مهارت بازاریابی در بنگاه های اقتصادی است. به وضوح می توان دریافت که یکی از عوامل تاثیرگذار بر کم فروغ بودن بنگاه های کشور از لحاظ رقابت پذیری در عرصه های بین المللی, وجود مشکلات از لحاظ توسعه علمی و عملی بازاریابی در بنگاه های اقتصادی است. عوامل زیادی می تواند در عدم موفقیت برنامه های بازاریابی بنگاه های اقتصادی نقش داشته باشد که ما در این مقاله با توجه به نقش بسیار حیاتی نام و نشان تجاری به تحلیل نقش ارزش ویژه برند می پردازیم. در این مطالعه از مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با عنوان آکر استفاده شده است. هم چنین بیان می شود که مدیران بازاریابی باید در ارزیابی های کلی خود در مورد ارزش ویژه برند به اهمیت نسبی ابعاد ارزش ویژه برند توجه داشته باشند. در پایان با استفاده از مدلسازی معاملات ساختاری (SEM) به بررسی روابط علی بین ابعاد ارزش ویژه برند و خود ارزش ویژه برند در صنعت کفش ورزشی پرداخته می شود و میزان تطابق مدل آکر در صنعت مذکور مورد سنجش قرار می گیرد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سیدجوادین، سیدرضا، و شمس، راحیل. (1386). عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند کفش ورزشی در میان گروه سنی جوانان. پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی، 7(25 (ویژه مدیریت))، 73-96. SID. https://sid.ir/paper/385110/fa

    Vancouver: کپی

    سیدجوادین سیدرضا، شمس راحیل. عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند کفش ورزشی در میان گروه سنی جوانان. پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی[Internet]. 1386؛7(25 (ویژه مدیریت)):73-96. Available from: https://sid.ir/paper/385110/fa

    IEEE: کپی

    سیدرضا سیدجوادین، و راحیل شمس، “عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند کفش ورزشی در میان گروه سنی جوانان،” پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی، vol. 7، no. 25 (ویژه مدیریت)، pp. 73–96، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/385110/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا