APA:
کپیحمیدی زاده، محمدرضا، اخوان خرازیان، مریم، غفاری فیض آبادی، جواد، و حسن زاده سرهنگی، نیما. (1399). بررسی تأثیر تصویر قیمتی و رسانة اجتماعی بر قصد خرید مشتری. تحقیقات بازاریابی نوین، 10(1 (پیاپی 36) )، 147-168. SID. https://sid.ir/paper/385362/fa
Vancouver:
کپیحمیدی زاده محمدرضا، اخوان خرازیان مریم، غفاری فیض آبادی جواد، حسن زاده سرهنگی نیما. بررسی تأثیر تصویر قیمتی و رسانة اجتماعی بر قصد خرید مشتری. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1399؛10(1 (پیاپی 36) ):147-168. Available from: https://sid.ir/paper/385362/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا حمیدی زاده، مریم اخوان خرازیان، جواد غفاری فیض آبادی، و نیما حسن زاده سرهنگی، “بررسی تأثیر تصویر قیمتی و رسانة اجتماعی بر قصد خرید مشتری،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 10، no. 1 (پیاپی 36) ، pp. 147–168، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/385362/fa