APA:
کپیمعراجی فر، لیلا، امیری، محسن، و ابراهیمی، لقمان. (1399). تاثیر آموزش والدگری مبتنی بر ذهن آگاهی به مادران کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی بر بهبود مشکلات درونی شده مادران و کاهش رفتارهای برونی سازی شده فرزندانشان. طب توانبخشی، 9(3 )، 49-61. SID. https://sid.ir/paper/385408/fa
Vancouver:
کپیمعراجی فر لیلا، امیری محسن، ابراهیمی لقمان. تاثیر آموزش والدگری مبتنی بر ذهن آگاهی به مادران کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی بر بهبود مشکلات درونی شده مادران و کاهش رفتارهای برونی سازی شده فرزندانشان. طب توانبخشی[Internet]. 1399؛9(3 ):49-61. Available from: https://sid.ir/paper/385408/fa
IEEE:
کپیلیلا معراجی فر، محسن امیری، و لقمان ابراهیمی، “تاثیر آموزش والدگری مبتنی بر ذهن آگاهی به مادران کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی بر بهبود مشکلات درونی شده مادران و کاهش رفتارهای برونی سازی شده فرزندانشان،” طب توانبخشی، vol. 9، no. 3 ، pp. 49–61، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/385408/fa