APA:
کپیشهبازیان خونیق، آرش، حسنی، امید، و عبداله زاده قمشی، ولی. (1397). تمایز دانشجویان با فرسودگی تحصیلی بالا و پایین بر اساس اضطراب امتحان, نارسایی هیجانی و عملکرد تحصیلی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 11(2 )، 57-65. SID. https://sid.ir/paper/385789/fa
Vancouver:
کپیشهبازیان خونیق آرش، حسنی امید، عبداله زاده قمشی ولی. تمایز دانشجویان با فرسودگی تحصیلی بالا و پایین بر اساس اضطراب امتحان, نارسایی هیجانی و عملکرد تحصیلی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1397؛11(2 ):57-65. Available from: https://sid.ir/paper/385789/fa
IEEE:
کپیآرش شهبازیان خونیق، امید حسنی، و ولی عبداله زاده قمشی، “تمایز دانشجویان با فرسودگی تحصیلی بالا و پایین بر اساس اضطراب امتحان, نارسایی هیجانی و عملکرد تحصیلی،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 11، no. 2 ، pp. 57–65، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/385789/fa