APA:
کپیصنوبر، عباس، کثیر، صادق، تقوی نسب، امجد، و رئیسی، الهام. (1397). نقش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی, خوش بینی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانشجویان پرستاری. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 11(2 )، 149-155. SID. https://sid.ir/paper/385792/fa
Vancouver:
کپیصنوبر عباس، کثیر صادق، تقوی نسب امجد، رئیسی الهام. نقش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی, خوش بینی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانشجویان پرستاری. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1397؛11(2 ):149-155. Available from: https://sid.ir/paper/385792/fa
IEEE:
کپیعباس صنوبر، صادق کثیر، امجد تقوی نسب، و الهام رئیسی، “نقش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی, خوش بینی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانشجویان پرستاری،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 11، no. 2 ، pp. 149–155، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/385792/fa