APA:
کپیکماسی، مهدی، علی آبادی، خدیجه، و زارعی زوارکی، اسماعیل. (1397). مقایسه روش آموزش از طریق شبکه اجتماعی و آموزش حضوری و تاثیر آن بر میزان یادگیری و یادداری دانش آموزان بزرگسال در درس علوم اجتماعی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 11(5 )، 25-32. SID. https://sid.ir/paper/385818/fa
Vancouver:
کپیکماسی مهدی، علی آبادی خدیجه، زارعی زوارکی اسماعیل. مقایسه روش آموزش از طریق شبکه اجتماعی و آموزش حضوری و تاثیر آن بر میزان یادگیری و یادداری دانش آموزان بزرگسال در درس علوم اجتماعی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1397؛11(5 ):25-32. Available from: https://sid.ir/paper/385818/fa
IEEE:
کپیمهدی کماسی، خدیجه علی آبادی، و اسماعیل زارعی زوارکی، “مقایسه روش آموزش از طریق شبکه اجتماعی و آموزش حضوری و تاثیر آن بر میزان یادگیری و یادداری دانش آموزان بزرگسال در درس علوم اجتماعی،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 11، no. 5 ، pp. 25–32، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/385818/fa