APA:
کپیبنسبردی، علی، خبیری، محمد، جلالی فراهانی، مجید، و گودرزی، محمود. (1399). تاثیر ارزش ویژه برند و هویت تیمی هواداران بر گسترش برند تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، 12(4 )، 9-21. SID. https://sid.ir/paper/385843/fa
Vancouver:
کپیبنسبردی علی، خبیری محمد، جلالی فراهانی مجید، گودرزی محمود. تاثیر ارزش ویژه برند و هویت تیمی هواداران بر گسترش برند تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش[Internet]. 1399؛12(4 ):9-21. Available from: https://sid.ir/paper/385843/fa
IEEE:
کپیعلی بنسبردی، محمد خبیری، مجید جلالی فراهانی، و محمود گودرزی، “تاثیر ارزش ویژه برند و هویت تیمی هواداران بر گسترش برند تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس،” پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، vol. 12، no. 4 ، pp. 9–21، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/385843/fa