APA:
کپینعیمی حسینی، فخرالزمان، زارع، حسین، هرمزی، محمود، شقاقی، فرهاد، و کاوه، محمدحسین. (1390). طراحی و اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، 3(1 (پیاپی 2-60))، 131-152. SID. https://sid.ir/paper/385920/fa
Vancouver:
کپینعیمی حسینی فخرالزمان، زارع حسین، هرمزی محمود، شقاقی فرهاد، کاوه محمدحسین. طراحی و اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)[Internet]. 1390؛3(1 (پیاپی 2-60)):131-152. Available from: https://sid.ir/paper/385920/fa
IEEE:
کپیفخرالزمان نعیمی حسینی، حسین زارع، محمود هرمزی، فرهاد شقاقی، و محمدحسین کاوه، “طراحی و اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان،” مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، vol. 3، no. 1 (پیاپی 2-60)، pp. 131–152، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/385920/fa