APA:
کپیحمزئیان، عظیم، و شهریاری، مهری. (1397). بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی با رویکرد ارزش های اسلامی بر وفاداری و خرید مجدد مشتریان بانک ملت. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 12(2 (پیاپی 24) )، 316-331. SID. https://sid.ir/paper/386251/fa
Vancouver:
کپیحمزئیان عظیم، شهریاری مهری. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی با رویکرد ارزش های اسلامی بر وفاداری و خرید مجدد مشتریان بانک ملت. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)[Internet]. 1397؛12(2 (پیاپی 24) ):316-331. Available from: https://sid.ir/paper/386251/fa
IEEE:
کپیعظیم حمزئیان، و مهری شهریاری، “بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی با رویکرد ارزش های اسلامی بر وفاداری و خرید مجدد مشتریان بانک ملت،” اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، vol. 12، no. 2 (پیاپی 24) ، pp. 316–331، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/386251/fa