مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

295
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

588
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی با رویکرد ارزش های اسلامی بر وفاداری و خرید مجدد مشتریان بانک ملت

صفحات

 صفحه شروع 316 | صفحه پایان 331

چکیده

 امروزه مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی, از جمله مهمترین دغدغه های بسیاری از جوامع به شمار می رود و یکی از دلایل آن ناشی از این واقعیت است که مسئولیت اجتماعی شرکت بر جلب و حفظ وفاداری مشتریان اثر می گذارد. در جوامع اسلامی نیز توجه به رفاه عمومی جامعه در اصول اخلاقی, اعتقادات و ارزش های مذهبی وجود دارد. لذا این تحقیق به بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی با رویکرد ارزشهای اسلامی بر خرید مجدد مشتریان می پردازد و متغیرهای اعتماد, رضایت و وفاداری مشتری به عنوان متغیرهای میانجی در نظر گرفته شدند. جامعه آماری پژوهش مشتریان بانک ملت استان سمنان است و از این جامعه به صورت تصادفی ساده تعداد 103 پرسشنامه جمع آوری گردید. برای تعیین پایایی از آلفای کرونباخ استفاده شد. فرضیات پژوهش به کمک بخش ساختاری مدل معادلات ساختاری بررسی شد. مطابق نتایج به دست آمده, تاثیر مستقیم و معنادار مسئولیت اجتماعی بر اعتماد, تاثیر مستقیم و معنادار اعتماد بر رضایت و وفاداری مشتری, تاثیر مستقیم رضایت و وفاداری مشتری بر خرید مجدد مشتریان تایید شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حمزئیان، عظیم، و شهریاری، مهری. (1397). بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی با رویکرد ارزش های اسلامی بر وفاداری و خرید مجدد مشتریان بانک ملت. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 12(2 (پیاپی 24) )، 316-331. SID. https://sid.ir/paper/386251/fa

    Vancouver: کپی

    حمزئیان عظیم، شهریاری مهری. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی با رویکرد ارزش های اسلامی بر وفاداری و خرید مجدد مشتریان بانک ملت. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)[Internet]. 1397؛12(2 (پیاپی 24) ):316-331. Available from: https://sid.ir/paper/386251/fa

    IEEE: کپی

    عظیم حمزئیان، و مهری شهریاری، “بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی با رویکرد ارزش های اسلامی بر وفاداری و خرید مجدد مشتریان بانک ملت،” اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، vol. 12، no. 2 (پیاپی 24) ، pp. 316–331، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/386251/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button