APA:
کپیقاسمی واجارگاه، زینب، و فضلی، صفر. (1399). بررسی تاثیر ویژگی ثبات قدم دانشجویان در موفقیت سیستم های یادگیری الکترونیک با استفاده از مدل مکلین و دلون (مورد مطالعه: مرکزآموزش های الکترونیک دانشگاه گیلان). مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، 13(2 (پیاپی 25) )، 299-326. SID. https://sid.ir/paper/386324/fa
Vancouver:
کپیقاسمی واجارگاه زینب، فضلی صفر. بررسی تاثیر ویژگی ثبات قدم دانشجویان در موفقیت سیستم های یادگیری الکترونیک با استفاده از مدل مکلین و دلون (مورد مطالعه: مرکزآموزش های الکترونیک دانشگاه گیلان). مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی[Internet]. 1399؛13(2 (پیاپی 25) ):299-326. Available from: https://sid.ir/paper/386324/fa
IEEE:
کپیزینب قاسمی واجارگاه، و صفر فضلی، “بررسی تاثیر ویژگی ثبات قدم دانشجویان در موفقیت سیستم های یادگیری الکترونیک با استفاده از مدل مکلین و دلون (مورد مطالعه: مرکزآموزش های الکترونیک دانشگاه گیلان)،” مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، vol. 13، no. 2 (پیاپی 25) ، pp. 299–326، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/386324/fa