مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

638
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر شیوه آموزشی تیمی بر دانش آموزشی هر یک از مدرسان همکار در تیم

صفحات

 صفحه شروع 136 | صفحه پایان 187

چکیده

 در مدل آموزشی تیمی, هر دو همکار با به عهده گرفتن مسوولیت هایی مشترک از قبیل ارائه مشاوره آموزشی, آموزش و مدیریت کلاس درس قادر خواهند بود تا تخصص کاربردی-حرفه ای یکدیگر را مشاهده نموده, آن را مورد بررسی و نقد قرار دهند و در نهایت تجربیات کاربردی یکدیگر را به طور مستقیم یا غیرمستقیم فرا گیرند. در این مقاله سعی شده است تااجرای این مدل آموزشی نوین (به عنوان مدلی جایگزین شیوه تدریس سنتی تک مدرسی) در کلاسهای زبان انگلیسی بازرگانی عمومی در شرکت ساپکو (شرکت فنی مهندسی طراحی و تامین قطعات خودرو) بررسی شود. بدین مفهوم که محقق این مطالعه موردی اساسا سعی داشته است تا با تمرکز بر عملکرد دو مدرس زبان انگلیسی بازرگانی عمومی رویکردها و باورهای آنها را نسبت به تجربه تدریس تیمی قبل و پس از مورد بررسی قرار دهد تا بتواند از میزان تاثیر این شیوه نوین آموزشی بر سطح دانش آموزشی هر یک از مدرسان همکار آگاه شود. در نتیجه این پژوهش شیوه آموزش تیمی در مقایسه با روشهای انفرادی توسعه و ارتقا دانش, طبق نظر مدرسانی که در این مطالعه شرکت داشتند, به عنوان شیوه موثرتری برای انتقال و توسعه دانش آموزشی مدرسان مطرح شده است. به علاوه شیوه آموزش تیمی را به راحتی می توان به عنوان شیوه ای مقرون به صرفه و جایگزین دوره های سنتی آموزش ضمن خدمت به طراحان دوره های آموزشی, سیاستگذاران آموزشی و و افرادی که دست اندرکار ارتقا و توسعه حرفه ای مدرسان هستند معرفی شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    لطیف، فرناز. (1389). تاثیر شیوه آموزشی تیمی بر دانش آموزشی هر یک از مدرسان همکار در تیم. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، 3(1 (پیاپی 6))، 136-187. SID. https://sid.ir/paper/386446/fa

    Vancouver: کپی

    لطیف فرناز. تاثیر شیوه آموزشی تیمی بر دانش آموزشی هر یک از مدرسان همکار در تیم. پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی[Internet]. 1389؛3(1 (پیاپی 6)):136-187. Available from: https://sid.ir/paper/386446/fa

    IEEE: کپی

    فرناز لطیف، “تاثیر شیوه آموزشی تیمی بر دانش آموزشی هر یک از مدرسان همکار در تیم،” پژوهش های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی، vol. 3، no. 1 (پیاپی 6)، pp. 136–187، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/386446/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button