APA:
کپیشفیعی، نوید، غفاری، محمد، فرمانی، مهدی، و زندی نسب، مصطفی. (1398). شناسایی و اولویت بندی ابعاد مؤثر بر تجربة مشتری در محیط های خرده فروشی؛ مطالعة موردی: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش. تحقیقات بازاریابی نوین، 9(3 (پیاپی 34) )، 179-200. SID. https://sid.ir/paper/386795/fa
Vancouver:
کپیشفیعی نوید، غفاری محمد، فرمانی مهدی، زندی نسب مصطفی. شناسایی و اولویت بندی ابعاد مؤثر بر تجربة مشتری در محیط های خرده فروشی؛ مطالعة موردی: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1398؛9(3 (پیاپی 34) ):179-200. Available from: https://sid.ir/paper/386795/fa
IEEE:
کپینوید شفیعی، محمد غفاری، مهدی فرمانی، و مصطفی زندی نسب، “شناسایی و اولویت بندی ابعاد مؤثر بر تجربة مشتری در محیط های خرده فروشی؛ مطالعة موردی: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 9، no. 3 (پیاپی 34) ، pp. 179–200، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/386795/fa