APA:
کپیمحرابیان، پژمان. (1399). تأثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک شهرداری ها بر رضایت و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش ادراک شده توسط مشتریان و اعتماد مشتریان در معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران. اقتصاد و برنامه ریزی شهری، 1(1 )، 48-52. SID. https://sid.ir/paper/386864/fa
Vancouver:
کپیمحرابیان پژمان. تأثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک شهرداری ها بر رضایت و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش ادراک شده توسط مشتریان و اعتماد مشتریان در معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران. اقتصاد و برنامه ریزی شهری[Internet]. 1399؛1(1 ):48-52. Available from: https://sid.ir/paper/386864/fa
IEEE:
کپیپژمان محرابیان، “تأثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک شهرداری ها بر رضایت و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش ادراک شده توسط مشتریان و اعتماد مشتریان در معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران،” اقتصاد و برنامه ریزی شهری، vol. 1، no. 1 ، pp. 48–52، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/386864/fa