مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

538
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

760
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی آمیخته ی بازاریابی ابزارهای مالی با تم

صفحات

 صفحه شروع 75 | صفحه پایان 88

چکیده

 آمیخته بازاریابی ابزاری در اختیار مدیران است که به کمک آن بر تمایل به خرید در بازار محصول تاثیر می گذارند. برای کالا و خدمات تا کنون آمیخته بازاریابی طراحی شده است. اما با توجه به تقسیم دارایی به دو بخش مالی و واقعی برای محصولات یا دارایی های مالی تاکنون آمیخته بازاریابی جامعی ارائه نشده است. در این مطالعه تلاش می شود تا با رویکرد میدانی و کاربرد تحلیل عاملی در تبیین مدل های اندازه گیری, بر اساس داده های گردآوری شده در سال 1397 و مبتنی بر 341 پرسشنامه, در 10 گروه از جامعه آماری (شامل صندوق ها, شرکت های سرمایه گذاری, شرکت های سبدگردان, شرکتهای تامین سرمایه, سرمایه گذاران انفرادی, تحلیل گران, سرمایه گذاران صنعت فولاد, سرمایه گذاران انفرادی و غیره) آمیخته بازاریابی محصولات مالی طراحی شود. آمیخته حاصل, شامل شش آمیخته بازده (شامل سه عنصر), اعتبار (شامل هجده عنصر), ریسک (شامل شش عنصر), زمانبنبدی بازار (شامل چهار عنصر), خدمات جانبی (شامل سه عنصر) و انعطاف پذیری (شامل 4 عنصر) می ‍ شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نادری، امیرحسین، فتحی، سعید، صنایعی، علی، و انصاری طادی، آذرنوش. (1398). طراحی آمیخته ی بازاریابی ابزارهای مالی با تم. پژوهش های حسابداری مالی، 11(2 (پیاپی 40) )، 75-88. SID. https://sid.ir/paper/387072/fa

    Vancouver: کپی

    نادری امیرحسین، فتحی سعید، صنایعی علی، انصاری طادی آذرنوش. طراحی آمیخته ی بازاریابی ابزارهای مالی با تم. پژوهش های حسابداری مالی[Internet]. 1398؛11(2 (پیاپی 40) ):75-88. Available from: https://sid.ir/paper/387072/fa

    IEEE: کپی

    امیرحسین نادری، سعید فتحی، علی صنایعی، و آذرنوش انصاری طادی، “طراحی آمیخته ی بازاریابی ابزارهای مالی با تم،” پژوهش های حسابداری مالی، vol. 11، no. 2 (پیاپی 40) ، pp. 75–88، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/387072/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button