APA:
کپیهادی زاده، محمدجواد. (1400). تحلیل و ارزیابی محتوای دستور در دو مجموعه آموزش نوین زبان فارسی و آموزش فارسی به فارسی براساس رویکرد دستور آموزشی. پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی، 21(1 )، 375-401. SID. https://sid.ir/paper/388244/fa
Vancouver:
کپیهادی زاده محمدجواد. تحلیل و ارزیابی محتوای دستور در دو مجموعه آموزش نوین زبان فارسی و آموزش فارسی به فارسی براساس رویکرد دستور آموزشی. پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی[Internet]. 1400؛21(1 ):375-401. Available from: https://sid.ir/paper/388244/fa
IEEE:
کپیمحمدجواد هادی زاده، “تحلیل و ارزیابی محتوای دستور در دو مجموعه آموزش نوین زبان فارسی و آموزش فارسی به فارسی براساس رویکرد دستور آموزشی،” پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی، vol. 21، no. 1 ، pp. 375–401، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/388244/fa