APA:
کپیریاضی، زهره. (1397). اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی دانشجویان پرستاری. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 11(6 )، 58-64. SID. https://sid.ir/paper/388644/fa
Vancouver:
کپیریاضی زهره. اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی دانشجویان پرستاری. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1397؛11(6 ):58-64. Available from: https://sid.ir/paper/388644/fa
IEEE:
کپیزهره ریاضی، “اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی دانشجویان پرستاری،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 11، no. 6 ، pp. 58–64، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/388644/fa