APA:
کپیخرسندی نوشهری، حامد، شاهرودی، کامبیز، و پورشال، محمدحسین. (1399). سنجش تاثیر تبلیغات اینترنتی در معرفی کسب و کارهای اینترنتی (مطالعه موردی: وب سایت مهارت آموزی و آموزش آنلاین دیجی منیجر). مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، 1(4 )، 26-34. SID. https://sid.ir/paper/388897/fa
Vancouver:
کپیخرسندی نوشهری حامد، شاهرودی کامبیز، پورشال محمدحسین. سنجش تاثیر تبلیغات اینترنتی در معرفی کسب و کارهای اینترنتی (مطالعه موردی: وب سایت مهارت آموزی و آموزش آنلاین دیجی منیجر). مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)[Internet]. 1399؛1(4 ):26-34. Available from: https://sid.ir/paper/388897/fa
IEEE:
کپیحامد خرسندی نوشهری، کامبیز شاهرودی، و محمدحسین پورشال، “سنجش تاثیر تبلیغات اینترنتی در معرفی کسب و کارهای اینترنتی (مطالعه موردی: وب سایت مهارت آموزی و آموزش آنلاین دیجی منیجر)،” مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، vol. 1، no. 4 ، pp. 26–34، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/388897/fa