APA:
کپیامیرشاهی، میراحمد، و عباسیان، فرزانه. (1386). بررسی تاثیر برداشت های مصرف کنندگان از نام تجاری بر واکنش آن ها (مورد پژوهشی مصرف کنندگان تلفن همراه در شهر تهران). پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی، 7(25 (ویژه مدیریت))، 29-52. SID. https://sid.ir/paper/389416/fa
Vancouver:
کپیامیرشاهی میراحمد، عباسیان فرزانه. بررسی تاثیر برداشت های مصرف کنندگان از نام تجاری بر واکنش آن ها (مورد پژوهشی مصرف کنندگان تلفن همراه در شهر تهران). پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی[Internet]. 1386؛7(25 (ویژه مدیریت)):29-52. Available from: https://sid.ir/paper/389416/fa
IEEE:
کپیمیراحمد امیرشاهی، و فرزانه عباسیان، “بررسی تاثیر برداشت های مصرف کنندگان از نام تجاری بر واکنش آن ها (مورد پژوهشی مصرف کنندگان تلفن همراه در شهر تهران)،” پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی، vol. 7، no. 25 (ویژه مدیریت)، pp. 29–52، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/389416/fa