APA:
کپیپیری، سمیه، حسینی نسب، داوود، و لیوارجانی، شعله. (1399). اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر تعلل ورزی تحصیلی, تاب آوری و افسردگی دانش آموزان پسر دوره متوسطه مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی (ADHD). طب توانبخشی، 9(4 )، 82-90. SID. https://sid.ir/paper/389604/fa
Vancouver:
کپیپیری سمیه، حسینی نسب داوود، لیوارجانی شعله. اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر تعلل ورزی تحصیلی, تاب آوری و افسردگی دانش آموزان پسر دوره متوسطه مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی (ADHD). طب توانبخشی[Internet]. 1399؛9(4 ):82-90. Available from: https://sid.ir/paper/389604/fa
IEEE:
کپیسمیه پیری، داوود حسینی نسب، و شعله لیوارجانی، “اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر تعلل ورزی تحصیلی, تاب آوری و افسردگی دانش آموزان پسر دوره متوسطه مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی (ADHD)،” طب توانبخشی، vol. 9، no. 4 ، pp. 82–90، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/389604/fa