APA:
کپیقاسمی، حمید. (1399). نقد کتاب مبانی بازاریابی ورزشی. پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی، 20(10 )، 363-383. SID. https://sid.ir/paper/389967/fa
Vancouver:
کپیقاسمی حمید. نقد کتاب مبانی بازاریابی ورزشی. پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی[Internet]. 1399؛20(10 ):363-383. Available from: https://sid.ir/paper/389967/fa
IEEE:
کپیحمید قاسمی، “نقد کتاب مبانی بازاریابی ورزشی،” پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی، vol. 20، no. 10 ، pp. 363–383، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/389967/fa