APA:
کپیمنادی، عارف، حسین زاده دلیر، کریم، و عزت پناه، بختیار. (1399). ارزیابی عوامل موثر در معرفی بازارهای سنتی ایران به عنوان برند گردشگری رویکردی جهت ارتقای بهره وری گردشگری (نمونه موردی: بازار تبریز). مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، 14(55 )، 120-139. SID. https://sid.ir/paper/389999/fa
Vancouver:
کپیمنادی عارف، حسین زاده دلیر کریم، عزت پناه بختیار. ارزیابی عوامل موثر در معرفی بازارهای سنتی ایران به عنوان برند گردشگری رویکردی جهت ارتقای بهره وری گردشگری (نمونه موردی: بازار تبریز). مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)[Internet]. 1399؛14(55 ):120-139. Available from: https://sid.ir/paper/389999/fa
IEEE:
کپیعارف منادی، کریم حسین زاده دلیر، و بختیار عزت پناه، “ارزیابی عوامل موثر در معرفی بازارهای سنتی ایران به عنوان برند گردشگری رویکردی جهت ارتقای بهره وری گردشگری (نمونه موردی: بازار تبریز)،” مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، vol. 14، no. 55 ، pp. 120–139، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/389999/fa