APA:
کپیعسگری، ناصر، انصاری، منوچهر، رشیدی، مجید، و سورانی، علی. (1399). ارتقای عملکرد نوآورانه و فروش از طریق مدیریت دانش مشتری. مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی، 3(3 (پیاپی 9) )، 75-96. SID. https://sid.ir/paper/390960/fa
Vancouver:
کپیعسگری ناصر، انصاری منوچهر، رشیدی مجید، سورانی علی. ارتقای عملکرد نوآورانه و فروش از طریق مدیریت دانش مشتری. مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی[Internet]. 1399؛3(3 (پیاپی 9) ):75-96. Available from: https://sid.ir/paper/390960/fa
IEEE:
کپیناصر عسگری، منوچهر انصاری، مجید رشیدی، و علی سورانی، “ارتقای عملکرد نوآورانه و فروش از طریق مدیریت دانش مشتری،” مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی، vol. 3، no. 3 (پیاپی 9) ، pp. 75–96، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/390960/fa