مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

610
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

899
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارتقای عملکرد نوآورانه و فروش از طریق مدیریت دانش مشتری

صفحات

 صفحه شروع 75 | صفحه پایان 96

چکیده

 زمینه و هدف: امروزه منابع دانشی سازمان پیشایندی قوی برای ترویج نوآوری و ارتقای عملکرد به شمار می روند. در این راستا پژوهش حاضر به مطالعه چگونگی و میزان تاثیرگذاری مدیریت دانش مشتری بر عملکرد نوآورانه و فروش پرداخته است. روش شناسی: این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش انجام آن توصیفی همبستگی است. جامعه آماری پژوهش شامل فروشندگان شرکت به پخش به تعداد 900 نفر بود که از میان آن ها 270 نفر با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. داده های پژوهش با استفاده از پرسشنامه گردآوری و با کمک مدل یابی معادلات ساختاری و با استفاده از نرم افزارهای لیزرل و اس. پی. اس. اس تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها: مولفه های سه گانه دانش مشتری بر عملکرد نوآورانه و فروش این شرکت تاثیر مثبت داشتند و عملکرد نوآورانه نیز می تواند به ارتقای عملکرد فروش آن کمک کند. نتیجه گیری: شناخت نیازها, مسایل, ایده ها و دانش مشتریان منبعی ارزشمند است و مدیریت موثر آن می تواند به ارتقای بهره وری پایدار سازمان ها در محیط های رقابتی یاری رساند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عسگری، ناصر، انصاری، منوچهر، رشیدی، مجید، و سورانی، علی. (1399). ارتقای عملکرد نوآورانه و فروش از طریق مدیریت دانش مشتری. مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی، 3(3 (پیاپی 9) )، 75-96. SID. https://sid.ir/paper/390960/fa

    Vancouver: کپی

    عسگری ناصر، انصاری منوچهر، رشیدی مجید، سورانی علی. ارتقای عملکرد نوآورانه و فروش از طریق مدیریت دانش مشتری. مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی[Internet]. 1399؛3(3 (پیاپی 9) ):75-96. Available from: https://sid.ir/paper/390960/fa

    IEEE: کپی

    ناصر عسگری، منوچهر انصاری، مجید رشیدی، و علی سورانی، “ارتقای عملکرد نوآورانه و فروش از طریق مدیریت دانش مشتری،” مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی، vol. 3، no. 3 (پیاپی 9) ، pp. 75–96، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/390960/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا