APA:
کپیقلی زاده، همت، و سربندی، شادی. (1399). ارزیابی تاثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان. بررسی های بازرگانی، 18(103 )، 101-113. SID. https://sid.ir/paper/391603/fa
Vancouver:
کپیقلی زاده همت، سربندی شادی. ارزیابی تاثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان. بررسی های بازرگانی[Internet]. 1399؛18(103 ):101-113. Available from: https://sid.ir/paper/391603/fa
IEEE:
کپیهمت قلی زاده، و شادی سربندی، “ارزیابی تاثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان،” بررسی های بازرگانی، vol. 18، no. 103 ، pp. 101–113، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/391603/fa