APA:
کپیزارعی قرکانلو، قاسم، مشبکی، اصغر، و کردناییج، اسداله. (1393). ارزیابی استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرف کنندگان. جهانی رسانه، 9(2 )، 183-196. SID. https://sid.ir/paper/391825/fa
Vancouver:
کپیزارعی قرکانلو قاسم، مشبکی اصغر، کردناییج اسداله. ارزیابی استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرف کنندگان. جهانی رسانه[Internet]. 1393؛9(2 ):183-196. Available from: https://sid.ir/paper/391825/fa
IEEE:
کپیقاسم زارعی قرکانلو، اصغر مشبکی، و اسداله کردناییج، “ارزیابی استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرف کنندگان،” جهانی رسانه، vol. 9، no. 2 ، pp. 183–196، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/391825/fa