APA:
کپیکهوند، مریم. (1400). بازنمایی پول در تبلیغات دیداری تحلیل گفتمان دیداری کمپین تبلیغاتی بانک ملت. پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی، 21(5 )، 327-346. SID. https://sid.ir/paper/392118/fa
Vancouver:
کپیکهوند مریم. بازنمایی پول در تبلیغات دیداری تحلیل گفتمان دیداری کمپین تبلیغاتی بانک ملت. پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی[Internet]. 1400؛21(5 ):327-346. Available from: https://sid.ir/paper/392118/fa
IEEE:
کپیمریم کهوند، “بازنمایی پول در تبلیغات دیداری تحلیل گفتمان دیداری کمپین تبلیغاتی بانک ملت،” پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی، vol. 21، no. 5 ، pp. 327–346، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/392118/fa