APA:
کپیبراخاص، حسین، همتی نژاد، مهرعلی، و ایزانلو، زهره. (1399). بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند. مطالعات بازاریابی ورزشی، 1(2 )، 26-50. SID. https://sid.ir/paper/392528/fa
Vancouver:
کپیبراخاص حسین، همتی نژاد مهرعلی، ایزانلو زهره. بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند. مطالعات بازاریابی ورزشی[Internet]. 1399؛1(2 ):26-50. Available from: https://sid.ir/paper/392528/fa
IEEE:
کپیحسین براخاص، مهرعلی همتی نژاد، و زهره ایزانلو، “بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند،” مطالعات بازاریابی ورزشی، vol. 1، no. 2 ، pp. 26–50، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/392528/fa