APA:
کپیمنظمی، امیرحسین، آقایی، نجف، و رومیانی، مراد. (1399). طراحی مدل تاثیر اصالت برند و ارزش ویژه برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاه های لیگ برتر والیبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایه تهران). مدیریت ورزشی (حرکت)، 12(3 )، 819-848. SID. https://sid.ir/paper/392680/fa
Vancouver:
کپیمنظمی امیرحسین، آقایی نجف، رومیانی مراد. طراحی مدل تاثیر اصالت برند و ارزش ویژه برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاه های لیگ برتر والیبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایه تهران). مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1399؛12(3 ):819-848. Available from: https://sid.ir/paper/392680/fa
IEEE:
کپیامیرحسین منظمی، نجف آقایی، و مراد رومیانی، “طراحی مدل تاثیر اصالت برند و ارزش ویژه برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاه های لیگ برتر والیبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایه تهران)،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 12، no. 3 ، pp. 819–848، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/392680/fa