APA:
کپیخامدی، سیما، انتصارفومنی، غلامحسین، حجازی، مسعود، و امیری مجد، مجتبی. (1400). مقایسه اثر بخشی «راهبردهای آموزش فراشناخت» و»یادگیری مبتنی بر مسئله» بر خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان روانشناسی دانشگاه آزاد واحد ابهر. مدیریت ارتقای سلامت، 10(2 )، 64-75. SID. https://sid.ir/paper/392708/fa
Vancouver:
کپیخامدی سیما، انتصارفومنی غلامحسین، حجازی مسعود، امیری مجد مجتبی. مقایسه اثر بخشی «راهبردهای آموزش فراشناخت» و»یادگیری مبتنی بر مسئله» بر خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان روانشناسی دانشگاه آزاد واحد ابهر. مدیریت ارتقای سلامت[Internet]. 1400؛10(2 ):64-75. Available from: https://sid.ir/paper/392708/fa
IEEE:
کپیسیما خامدی، غلامحسین انتصارفومنی، مسعود حجازی، و مجتبی امیری مجد، “مقایسه اثر بخشی «راهبردهای آموزش فراشناخت» و»یادگیری مبتنی بر مسئله» بر خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان روانشناسی دانشگاه آزاد واحد ابهر،” مدیریت ارتقای سلامت، vol. 10، no. 2 ، pp. 64–75، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/392708/fa