APA:
کپیبامداد، ناصر، و رفیعی مهرآبادی، نگار. (1387). بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات خودپرداز بانک ها. پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی، 8(4 ( پیاپی 31- ویژه مدیریت))، 39-58. SID. https://sid.ir/paper/392784/fa
Vancouver:
کپیبامداد ناصر، رفیعی مهرآبادی نگار. بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات خودپرداز بانک ها. پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی[Internet]. 1387؛8(4 ( پیاپی 31- ویژه مدیریت)):39-58. Available from: https://sid.ir/paper/392784/fa
IEEE:
کپیناصر بامداد، و نگار رفیعی مهرآبادی، “بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات خودپرداز بانک ها،” پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی، vol. 8، no. 4 ( پیاپی 31- ویژه مدیریت)، pp. 39–58، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/392784/fa