مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

4,280
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,408
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

6

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات خودپرداز بانک ها

صفحات

 صفحه شروع 39 | صفحه پایان 58

چکیده

 در این مقاله که حاصل یک پژوهش میدانی است, موضوع ابعاد کیفیت خدمات دستگاه های خودپرداز بانک ها و میزان رضایت مردم از این دستگاه ها مورد مطالعه قرار می گیرد. پس از بررسی تحقیقات مرتبط با موضوع و مصاحبه با مردم, پرسشنامه ای با سوالات باز و بسته برای سنجش ابعاد کیفیت خدمات خودپردازها و میزان رضایت مشتریان طراحی و داده های لازم در شهر تهران گرد آوری شده است. حاصل بر این شد که ابعاد عمده خدمات خودپرداز ها از نظر مشتریان عبارتند از خطای تراکنش, پاسخ گویی کارکنان, توسعه خدمات, سالم بودن دستگاه و سهولت استفاده. هم چنین نتایج تحقیق نشان می دهد که میزان رضایت مشتریان متوسط است. به رغم زیاد نبودن رضایت مشتریان, آنان استفاده از خودپرداز را بر مراجعه به کارکنان بانک ترجیح می دهند. با استفاده از تحلیل رگرسیون در می یابیم که سالم بودن دستگاه ها و وجود پول کافی بیشترین سهم را در پیش بینی رضایت مشتریان دارد.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

بامداد، ناصر، و رفیعی مهرآبادی، نگار. (1387). بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات خودپرداز بانک ها. پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی، 8(4 ( پیاپی 31- ویژه مدیریت))، 39-58. SID. https://sid.ir/paper/392784/fa

Vancouver: کپی

بامداد ناصر، رفیعی مهرآبادی نگار. بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات خودپرداز بانک ها. پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی[Internet]. 1387؛8(4 ( پیاپی 31- ویژه مدیریت)):39-58. Available from: https://sid.ir/paper/392784/fa

IEEE: کپی

ناصر بامداد، و نگار رفیعی مهرآبادی، “بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات خودپرداز بانک ها،” پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی، vol. 8، no. 4 ( پیاپی 31- ویژه مدیریت)، pp. 39–58، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/392784/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button