APA:
کپیجواهری زاده، ابراهیم، ثانوی فرد، رسول، و آزاده دل، افسانه. (1399). مطالعه تاثیر بانکداری الکترونیکی بر نیت رفتاری مصرف کنندگان در صنعت بانکداری. مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، 1(4 )، 50-56. SID. https://sid.ir/paper/392991/fa
Vancouver:
کپیجواهری زاده ابراهیم، ثانوی فرد رسول، آزاده دل افسانه. مطالعه تاثیر بانکداری الکترونیکی بر نیت رفتاری مصرف کنندگان در صنعت بانکداری. مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)[Internet]. 1399؛1(4 ):50-56. Available from: https://sid.ir/paper/392991/fa
IEEE:
کپیابراهیم جواهری زاده، رسول ثانوی فرد، و افسانه آزاده دل، “مطالعه تاثیر بانکداری الکترونیکی بر نیت رفتاری مصرف کنندگان در صنعت بانکداری،” مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، vol. 1، no. 4 ، pp. 50–56، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/392991/fa