APA:
کپیمشکین مهر، علیرضا، پورمحمد، مهدی، نوشی، موسی، و تلخابی، محمود. (1398). بررسی اثر به کارگیری اصول آموزش مغز-محور بر فراگیری و به یادآوری لغات توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی. نقد زبان و ادبیات خارجی (پژوهشنامه علوم انسانی)، 16(22 )، 239-269. SID. https://sid.ir/paper/393515/fa
Vancouver:
کپیمشکین مهر علیرضا، پورمحمد مهدی، نوشی موسی، تلخابی محمود. بررسی اثر به کارگیری اصول آموزش مغز-محور بر فراگیری و به یادآوری لغات توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی. نقد زبان و ادبیات خارجی (پژوهشنامه علوم انسانی)[Internet]. 1398؛16(22 ):239-269. Available from: https://sid.ir/paper/393515/fa
IEEE:
کپیعلیرضا مشکین مهر، مهدی پورمحمد، موسی نوشی، و محمود تلخابی، “بررسی اثر به کارگیری اصول آموزش مغز-محور بر فراگیری و به یادآوری لغات توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی،” نقد زبان و ادبیات خارجی (پژوهشنامه علوم انسانی)، vol. 16، no. 22 ، pp. 239–269، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/393515/fa