مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

498
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

640
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژه های تفریحی، ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان)

صفحات

 صفحه شروع 967 | صفحه پایان 977

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر ارایه مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژه های تفریحی, ورزشی و گردشگری در استان اصفهان بود. روش تحقیق از نوع کیفی بود و با استفاده از روش سیستماتیک گراندد تیوری انجام پذیرفت؛ این روش از سه مرحله کدگذاری باز, کدگذاری محوری و کدگذاری انتخابی تشکیل شده است. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی افراد متخصص و صاحب نظر در زمینه موضوع پژوهش شامل استادان برجسته مدیریت ورزشی آشنا به پژوهش در حوزه گردشگری, مدیر و معاونان ادارات ورزش و جوانان و کارشناسان آگاه به حوزه پژوهش بود که به روش گلوله برفی انتخاب شدند و تعداد آنها به 14 نفر رسید. ابزار پژوهش, استفاده از منابع علمی از جمله مقالات, کتاب های معتبر, سایت های علمی و خبری معتبر و مصاحبه های عمیق و باز با افراد نمونه بود که به منظور سنجش روایی آنها, یافته های پژوهش برای مشارکت کنندگان ارایه و مدل پیشنهادی توسط آنان مطالعه و نظرهای آنها اعمال شد و در پایان, این پژوهش توسط استادان مدیریت ورزشی مطالعه و بازبینی شد و مواردی به منظور اصلاح یا تغییر مدل نهایی بیان شد. به منظور بررسی پایایی نیز از روش حسابرسی فرایند و همچنین از روش توافق درون موضوعی استفاده شد که پایایی بین دو کدگذار را 78% نشان داد که نشان از قابلیت اعتماد کدگذاری ها داشت. در نهایت مدل پژوهش مطرح شد که شامل محورهای اصلی, شرایط علی, راهبردها, شرایط زمینه ای, شرایط مداخله گر و پیامدها بود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سلیمی، مهدی، طیبی، محسن، و خداپرست، محبوبه. (1399). ارائه مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژه های تفریحی, ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان). مدیریت ورزشی (حرکت)، 12(4 )، 967-977. SID. https://sid.ir/paper/393608/fa

    Vancouver: کپی

    سلیمی مهدی، طیبی محسن، خداپرست محبوبه. ارائه مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژه های تفریحی, ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان). مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1399؛12(4 ):967-977. Available from: https://sid.ir/paper/393608/fa

    IEEE: کپی

    مهدی سلیمی، محسن طیبی، و محبوبه خداپرست، “ارائه مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژه های تفریحی, ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان)،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 12، no. 4 ، pp. 967–977، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/393608/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button